fredag 11 april 2014

TRENCH MED LITE KLÖS I


Våren innebär att man kan hänga undan ullkappor och plocka fram allehanda våriga kappor och trenchar.
Till förfäran (ja jag var ironisk) insåg madonnan i hushållet att dom svarta trenchar som fanns absolut hade passerat bäst före datum och gav sig ut på jakt efter ny som skulle fylla några viktiga kriterier.


Snygg
Lite annorlunda men fortfarande så klassisk att den kan bäras till både byxa och klänning
Den skulle ha detalger och den skulle tåla att vistas i regn.



Vad jag hittade?

Den här!

En svart snygg sak från Dawn Levy inhandlad på Zalando.

1000 riksdaler med rabatt.


Så, nu känner jag mig redo för våren.
Garderoben ståndar med fyra trenchar i olika snitt och färg och det får ju tom jag erkänna att ja, det räcker, eller vad tror ni?
:-)

Kram



Inga kommentarer: