onsdag 6 augusti 2014

ETERNITY & FAVORITER FRÅN GUESS



Mina snyggelisnygga favoriter från GUESS som jag spenderade kalaskvällen i.
Vad ni än tror så är det ett utav dom skönaste high heels jag har.

Det där lädret, lästen, hur klacken är formad.
Ljuvliga att gå i.

Och jag vet vad jag pratar om då garderoben ju har dignat över av 286 st par skor och jag helst bara trippar runt i klackar...


Vet ni.
Jag måste också visa mitt nya armband.
Som kom i ett utav paketen och var från fina vännen Angela.
Som även gav mig kvällens mest innerliga skrattsalva från svunna tider.
Även det skrattet som sedan satt kvar i kroppen länge och som gjorde fotograferandet en aning svårt för inblandade.


Armbandet heter Eternity från EDBLADS och kom med dito örhängen.
Det där armbandet får symbolisera den där nyvunna vänskapen och vetskapen om att vi är fast nu.
Min lilla Moet-brud och jag.
Eternity.
Evigt långt.
Fint det.
Vänner.
Där man minst anade det.
Underbart.
Och armbandet sitter på handleden varje dag.

KRAM

Maja

Armband: Edblads Eternity
Ringar: Edblads Square och Saturnus
Skor: GUESS 

Inga kommentarer: