fredag 8 augusti 2014

RAPUNZEL

Mitt hår före


Vet ni vad jag har gjort idag?

Skämt bort mig själv.
Tagit tillbaka det jag saknat.

Mitt långa hår.

Tillbringade tid hos rara fina Sofia på Salong Rapunzel i Göteborg och skrattade och sa 
-Ååååååå, 
-Woooooow, 
-Jaaaaaaa, 
-Uuuuuunderbart jag Älskart!
mest hela tiden.

Det är svårt att inte bli en aning begaistrad kan jag lova.

Hon var så rar.
Fina Sofia.

Vi valde ut ett clip-on-set, ett sånt jag själv kan klicka i och ta ur när helst jag vill.
40 cm svart.
Hon satte i det.
Klippte in det snyggt i mitt egna hår och stylade det och

Voila.
Nytt håt.
Ny Maja.

Som jag saknat att flänga och dänga med håret!



Längderna inklippta och allt plattat.



Stylisch och lite vågat med plattången.



Toddelo!

Ja ni får ursäkta kvaliten men dom togs med iphonen.

Sen tog jag några timmar på stan, gick där och slängde och dängde med mitt hår, tog en kaffe på Avalon med vännen i strålande sol och spatserade gatorna fram.

Jättenöjd.
Jättelångt.
Jätte lätt att slänga med.

Och ja, det sköts som mitt vanliga hår.
Samma behandling. 
Samma produkter.

Kram

Maja





Inga kommentarer: