tisdag 19 april 2011

Rena Fönster!

Vi har rena fönster!!
Äntligen!!
Och så duktiga dom var, och noga!
Jisses, dom tog även dom fönster jag sa dom inte behövde.
Dom tog ut och insida.
Tog bort spröjsen på dom fönster som har det och jag sa att lägg dom gärna på altanen så kan jag skura dom sedan, men Nähä, det gjorde dom!
Så, inte bara skinande rena fönster utan också spröjsen är rena!
Och gamla köksingången där det är tvåg gamla fönster som är delbara, rätt som det är så står dom där och skrapar färg och putsar även dom rena från vinterns smuts.
Totalt tog dom 15 stycken fönster.
Jag betalade ändå det överenskomna priset för dom sagda 12, plus en massa dricks :-)
Jag kan varmt rekomendera dom, så önskar någon skickliga snabba fönsterputsare i runt Lerum/Floda/Gråbo/Alingsås så lägg en kommentar med din mail så får ni nummret till Mona.
(Hon gör ju även vanlig städ/flyttstäd mm)
Just ja, 35 kr per fönster, in och utvändigt.

Så nöjd!

/Maja

Ps, dom putsade tom våra fyra stycken stora spegeldörrar/skjutgarderober i sovrummet....På eget bevåg.

2 kommentarer:

.... sa...

Hej!

jag letar efter duktiga fönsterputsare! Mona o co verkar ju grymma! ;)

/Sandra

sandra sa...

Hej!

Jag letar efter duktiga fönsterputsare, och Mona o co, verkar ju vara riktigt duktiga o trevliga. Vi bor i Lerum dessutom.

/Sandra. (gustavsson.sandra@gmail.com)