lördag 15 januari 2011

Gräsänklingar

Lördag och Jonas är på Whiskyprovning på Pallace idag med Elias och Emilias pappa Marre.
Efteråt ska dom äta middag på Joe Farrelis, allt är en födelsedagsprsent samt Fars dags present från Julia till sin älskade pappa J.
Vi hoppas att dom har supertrevligt men det tror jag nog.
Dagens tema på provningen var Scottland runt, så mycket vet vi :-)
Så, Julia och jag är gräsänkor till ikväll och har förgyllt dagen med olika pyssel (som canvasmålningen i inlägg längre ner) och så har jag sökt tre jobb till, totalt är det nu 10 stycken.

Informatör.
Mäklarsupport
Kundtjänstmedarbetare
Medarbetare Support
Konsultchefsassistent
Adimistratör
Säljassistent
Kundmottagning
Kundtjänst
Kundtjänstmedarbetare

Känner mig nöjd med dagens beting.
Så ikväll ska jag välförtjänt slänga på mig pyjamasen när Julia lagt sig vid 19 tiden, värma upp resterna från igår, fantastiskt god laxfjäril från Fiskbilen, göra en sallad & ciabatta och sen se kvällens avsnitt av Stjärnorna på Slottet och ta lite glass och mörk choklad.
Så deeeee så.
Min lat-lördag, man får ha sånna, speciellt när man är gravidtjock :-)

Trevlig kväll allihopa!
/Maja

Inga kommentarer: