fredag 14 januari 2011

R E A

Mammas nya fina skor...249 kr på ZARA

Efter att vi varit på Barnmorskegruppen igår så gjorde Julia och jag en runda på stan för allehanda ärenden.
För farmors julklappspresentkort kan jag nu skydda mig mot rynkor :-)
Jag hittade den rosa fina pyjamas från Flash som jag suktat efter före jul, nu på rea, även en Hollywood plyschmorgonrock med volanger och lull-lull fyndades.
Och så svart stickad tight klänning på ZARA (som smickrade magen) och så skorna ovan.
Tro inte heller att ljuvliga Julia gick lottlös.
Absolut inte.
Jag hade lovat henne nya "vattenfäjej" och det fick hon, sånna stora stora färgblock man hade i skolan, och så penslar så nu kan hon måla massor!
Och en egen hårborste...
Hon är jordens bästa när man är på "utflykt" så där och toppennöjd när vi igår åkte två bussar och en spårvagn och när vi klev av spårvagnen för att möta pappa J sa hon:
- Juja jängtat eftej pappa!
Man smälter ju...
Hon undrade också om vi skulle till pappas jobb och äta tårta.
Hennes tro är ju att det är det dom gör där, äter tårta och bygger hotell.
Och vet ni, det tror jag med, fniss..

/Maja

Inga kommentarer: