tisdag 28 juni 2011

Paket på posten


Lite överaskningspaket från mor & far.

Julia älskar att öppna paket och tacksam som få är hon över vad dom gömmer.
För ett långt tag tillbaka sedan hade jag fyndat lite servis delar i melanim från Bruka Design.
Tänkt att vara till både Julia och Alice då det är två av var.
Men istället för att bara öppet ge och ställa i skåpet får hon saker som överaskningar och blir super lycklig.


Sen tog vi fram bullar och muffins och satte oss att fika på altan.
Då hörde vi den gula postbilen och sprang för att se om vi fått någon post.


Det hade vi.
Ett fint grönt med prickar till Alice, från min "gamla" dagmamma Gittan och hennes dotter, min "halvsyster" Tindra Tuss. :-)


Julia öppnade glatt och gärna medan Alice fick titta på....


- Titta Ajice, det vaj en josa skajja, sänn fåj du se!

En super härlig fin skallra i mjukaste velour och greppvänliga armar.
TACK!

kram Maja

ps, vi spenderade det mesta utav dagen utomhus och när jag varit och handlat när Jonas kommit hem och middagen uppäten och Julia gjorde sista rycket i sandlådan så utbrister hon:
- Åh så sönt de äj att du jot en  ny och stöjje sandjåda tijj mig pappa, tack!

/M

Inga kommentarer: