onsdag 13 juli 2011

Nya skrin


Brödskrin, Brödburk...kärt barn har många namn.
Oavsett namn tycker jag att vi behöver ett för att frigöra plats i lådan.
Och för att det skulle platsa bra i "nya" köket.


Men att föröska övertala Jonas att vi behöver ett brödskrin för sisådär en 450 kronor vet jag inte hur bra det faller i god jord.
Det faller nog bara, utan jord...

Men, dom är ju så många olika, och jag kan inte bestämma mig för vilken stil som är vår stil...


Men kanske är det ändå en bra sak att sätta upp på lilla anspråkslösa önskelistan nu när jag snart närmar mig bemärkelsedagen á 37.
Dom två sista är nog dom som är finaste...
Fast det kan ju ha ändrat sig om en vecka :-)

Kram Maja

1 kommentar:

Mamma till Linus och Wilma sa...

Åh, dom var ju jätte fina allihop.. vad sugen jag blev. Vilken tur att min bemärkelsedag också snart närmar sig..