onsdag 13 juli 2011

Poolen


Imorse åkte Alice och jag till östra för kontroll och det har blivit bätttre, men vi måste fortsätta öva med hennes huvud och bära henne på olika anvisade sätt...

Efter lunch och vila plockade Jonas fram nya poolen som dels var pool, spel och dusch.
Julia kom inrusande i köket.
- Mamma, kom kojja, de äj ett vattenfajj i min pool!


Gud som hon gillade det.


Har en drös med fler massa härliga badbilder men dom ska man vara försiktig med.
Innan hon slutade bada ställde jonas rutschkanan ner i poolen och hällde massa vatten på.
Jisses vilken fart ungen fick, stora röda märken i rumpan.


Medan dom plaskade som bäst låg Alice och sov hos mig i köket medan jag bakade perfekta pizzabullar att ha i frysen fär utflykter...
Vi gjorde även mördegskakor med polkagris-kross i och rullade i strössel (Tack farmor!) och mördegskakor fyllda med dajmkulor.


Fina lilla Alice, så så så lik Julia i samma ålder.
Hittade foton igår när jag sorterade lite och jag ser ingen skillnad..



När mamma blev tråkig fick den roliga clownen förgylla min tillvaro...

Hängde upp lite olika saker på skåpshandtagen, hon älskade det och låg där och skrattade, och så övar vi nackmuskulaturen åt rätt håll samtidigt, utan att hon tycker det är trist eller jobbigt.

Nu ska här förberedas och packas, imorgon åker vi tidigt till Borås Djurpark där vi möter upp Linda Sven och barnen.

Kram, Maja  

Inga kommentarer: