måndag 14 mars 2011

Hjälp Önskas!!


Åh som vi letar efter denna Röda Poppiprick från Jabadabado!
Till Julia har vi ju tre stycken av den cerisa och alla är väl vid detta laget bekant med Pricken.

Nu har jag önskat få tag på åtminstone två stycken av densamma hunden, fast RÖD, till lillasyster.
Dels är den behändig, den har perfekt tyg som inte luddar i munnen, snuttevänliga öron och har dom likadana, förutom färgen, så blir det inget bråk om att den ena har si, den andra har så...
Det är iallafall min förhoppning.

Men, vart vi än letar på nätet, jag googlar och söker, men ingen nätbutik säljer den.
Jag har tom mailat Jabadabado själva, och det svaret jag fick var att den har utgått!!!!
Enda chansen att nu få tag i två röda (dom är ca 25 cm långa) är om någon butik har den kvar i sortimentet för beställa kan vi alltså inte...

Så nu behöver jag er hjälp!
Springer ni på någon RÖD (helst två), eller av en tillfällighet hittar en nätbutik som har dom i lager,
Hör av er!!
TACK!

/Maja

2 kommentarer:

Jennypenny sa...

http://www.fiaochfloyd.se/

sök gosedjur

Mamma Maja sa...

Tack!!
Vart hittar du alla länkar :-)
Den här butiken fick jag inte upp när jag sökte på google...
Nu är två beställda, så jag hoppas dom finns.
/Maja