fredag 11 mars 2011

Lill-Skrutt

Alice?
Astrid?
Tuva?
Saga?
Clara?
Stella?


/Maja


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!

Härligt att ni mår bra, fastän mamma Maja är något trött... Det går snart över! :-D

Fina namn - fler fina namn som du kan få av mig, eftersom jag aldrig fick ge dem till någon liten, är: Meija, Inez, Edith, Rut, Ella, Bella, Jolie, Elsa, Tilde, Tea, Nora... Det finns många vackra! Nanette, Babette, Closette är däremot förbjudet! ;-D

Allt väl här bland lägenheterna i staden! Har sett på din blogg att det varit segt efter jul, så jag har medvetet hållit en låg profil. Kanske kan få hälsa på längre fram i vår när allt är varmare, grönare, blommigare och alla systrar samlade!

Kram från Cecilia

Tina sa...

Astrid! Oj va fint. :-D Men Saga är fint med. Ja, alla de du räknade upp är fina, men det är mina favoriter. Om Benjamin vore tjej tror vi han skulle ha hetat Elvira, som min mormor hette i andranamn. Nu heter han Benjamin Marcus Villard Stig. Och Lyckeli heter ju Lyckeli Ingrid Astrea Evelina. Astrea tycker jag är väldigt vackert. :-)

A sa...

Saga gillar jag, och det vet jag faktiskt ingen som heter. Pappa Jonas tyckte väl mest om Tuva? Det är också fint. Men jag gillar resterande namn ockso så jag är inte till ngn hjälp haha!