onsdag 2 mars 2011

Mitt perspektiv


Toddelo där nere...
Var är mina fötter?!?

Detta ser jag när jag tittar rakt ner....
En stor kula, men inga fötter.


Om jag däremot böjer mig framåt ganska mycket...
Jahopp, där var dom små fossingarna minsann, dom fanns alltså :-)


Och böjer jag mig ner så jag ser ut som en böjd banan, jamen då ser jag ju tom två ben.
Och här kommer då lite ben-reklam.
Jag har invigt gårdagens inköp av Apotekets Stay-up stödstrumpor.
Fantastiskt sköna!
Sitter på plats, toksvåra att få på, det är poängen, men när dom väl sitter så sitter dom.
Behövde inte dra i dom en enda gång under hela gårdagen.
Ganska tjocka, 140 den, men himmel så skönt att slippa svullnad och stickningar i benen!
Dyra men värt det, benen mådde bra!
För mig som 90% av all vaken tid tillbringar den i klänning var detta guld värt, och för att skoja till det lite kan man dra på sig ett par "skojiga" mönstrade vanliga strumpbyxor, eller tights, över...

Kram Maja

Inga kommentarer: