tisdag 19 februari 2013

Att hålla sig inom ramarna





Mina fina tjejer igår.
I ösregn, på väg över till grannen Cia.
Med en påse full med bakade bullar, nygräddad kladdkaka och sockerkaka och burk med snöbollar..som är som vita chokladbollar.
Utbytta tjänster ser ni,
För dom nästan nya skidorna Julia fick, ett par fina blå, och ett par röda, är den enda önskan att vi ska baka fikabröd åt dom, det är ju knappast något man behöver be mig två gånger att göra.
Det är ofta jag slänger ihop en sockerkaka, det-är-bra-att-ha-hemma, redan innan morgonkaffet landat i halsen...
Så det var vi ju över med, sen att mina tjejer, och deras två barn, nästan fikade upp det mesta i påsen, det skriver vi med lite mindre bokstäver.
Vi får baka nytt.
Så det så.
Gärna!
 
Fick tips om nya ramar man kan göra och var tvungen att testa.
Men den här ram-versionen fnns även att ladda ner gratis för Pc, så den ska laddas ner.
För jag, jag vill ha riktiga foton i bloggen, stora fina, tagna med objektiv som kan justeras, med en kamera som säger klick klick och ligger tungt i handen.
En bild där känslan känns redan i sökaren.
Sån är jag.
 
kram Maja

Inga kommentarer: