måndag 13 februari 2012

Stora Staden

Idag drar jag och tjejerna på utflykt mot stora staden för ett två timmars frisörbesök för min del där amningsutväxten på 4-5cm ska åtgärdas och den grå utväxten på 4 cm ö-v-e-r-a-l-l-t ska färgas och slingas...
Får väl se vad hon hittar på.
Var barnen är under tiden?
Uj så dumt ni undrar ;-)
Dom är ju med mig såklart.
Julia är utrustad med glatt humör, nyfikna frågor och vanan och viljan att vara med, samt ritpapper, färgpennor och allehanda smörgåsar, russin och frukt.
Alice är utrustad med samma glada humör och baby-leksaker samt välling.
Ni hör ju.
Ett vinnande koncept.
Mot bussen!
Återkommer med bilder..jodå, före-bilder också.
Man får ju bjuda på ocharmiga sådana också.
Och nej, det är i-n-t-e snyggt med utväxt vare sig med amningshåret eller det grå...
Kram Maja

Ps...amningshår = när jag helammade Alice tappade jag MÄNGDER med hår och kala fläckar uppstod här och där, detta håret har nu växt ut, lite här och där och 4-5 cm strån står rakt upp :-)
Jättesnyggt...nästan TopModel snyggt, eller inte....

Inga kommentarer: