onsdag 5 mars 2014

MÖTEN CHECK


Idag intervju med Cliff på BusinessCare och imorgon tidig morgonintervju i city.
Nästa vecka är det inbokat tisdag och torsdag.

Det gäller att ha koll på business-suiten och alla papper.
Hålla isär alla siffror som presenteras och olika upplägg.

Håll tummarna vänner.
Snart händer det.

Kram

Ps, och nej, jag har inte fått till min Sanna Nielsen look riktigt eftersom jag inte har hennes stylist, jag jämför mig mest med 90 talets Lisa Rinna, om någon minns henne.
Hon den där baksluga restaurangägarinnan i Melrose Place.
Men, det behöver ju inte vara något illa, inte alls, jag ska bara öva upp mig med GHD-tången lite för att få till vipparna på håret. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du blev jättefin i håret!
Lycka till med intervjuerna:-)
Kram

Mamma till Linus och Wilma sa...

Jättesnyggt!! Lycka till med jobbintervjuerna.