lördag 11 april 2009

Hos min fadder Line.

Igår så var det långfredag och mamma och pappa skulle gå på barnfrifest, för andra gången i mitt liv, hos Johan och Johanna.
Jag skulle vara hos min Line och mamma hade packat ned en massa saker som jag blir glad av och som jag är trygg med. Gosedjuret pricken, spöket Laban, min filt, min snuttefilt och min kudde, boken Traktortrubbel med det roliga ljudet, min fina stjärnpjamas och så gröt och bröstmjölk...
Men jag hade det så så så bra hos Line och fick göra en massa saker.
Hon sa att hon skulle lära mig allt hon kunde...och Line kan MASSOR av saker så det kändes jättespännande.
När mamma och pappa gick efter att jag fått lite amning så var jag inte ett dugg ledsen faktikst och jag var inte ledsen på hela kvällen, bara när jag skulle äta med det gick över för vi gick på promenad, och så fick jag leka med Sopihies My little pony hästar, och sitta vid Lines dator och jobba som hon gör,och så fick jag hänga i taket upp o ned...det var iallafall vad vi sa till mamma, det var ju bara kameran som hängde upp och ned, fniss....
och så var vi ute och gick så jag somnade i pjamas i vagnen och så lekte vi med påskservetter i soffan innan mamma och pappa kom vid tolv, men då sov jag så gott så gott..
Tack snälla Line för att du tog så bar hand om mig! Det vill jag göra om flera flera gånger!
Pussar från Julia




1 kommentar:

Cecilia sa...

Upp och nedpåvända världen! Vi kan också vara barnvakt! ;-) Kram Cecilia