tisdag 28 april 2009

Våra änglar ovanpå...


Herregud, vad skulle vi göra, eller rättare sagt, hur i hela friden skulle vi lyckats ro iland detta med styling, fotografering av lägenheten, fix inför visningar, genomförandet av visningar, en plats för Simon under tiden dom pågår...
Om vi inte hade haft våra änglar ovanpå, Cecilia och pär. Vars arbetsrum vi nu, känns det som, fullständigt belamrat med saker som inte får plats i källaren och inte får vara kvar i lägenheten.
Där står skötbord, gåstola, en massa backar med leksaker, mina tygbackar, min symaskin, en flyttkartong med köksgrejjor, en arbetspall, en väska med mina syboxar, Julias fina stora dinousaur i plats, älsklig men ack så skrymmande..
Simon och hans låda fick också vara där och vår extrafrts och micro.
Ett helt litet bohag flyttade vi in i deras tredje rum, stackars er!!!
Så jag undrar, hur i hela friden hade vi klarat det utan dom. Inte alls skulle jag vilja påstå, inte utan att ha fått dubbla magsår, stora gigantiska svarta påsar under ögonen och tre till sju sammmabrott.
En part av änglarna ser ni ovan, det är Cecilia, Pär har jag inget kort på...och kortet snodde jag från Cecilias blogg, olovandes :-)
kramar från oss alla tre.

Inga kommentarer: